ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ
ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ!
Κάθε ημέρα, με κάθε τους ενέργεια
αποδεικνύουν ότι μας γύρισαν και μας γυρίζουν πολλά χρόνια στο παρελθόν. Η κατασκευή πεζοδρομίων στην Εθνικής
Αντιστάσεως εκτός των προδιαγραφών του νόμου αλλά και έξω από την αισθητική και
τις πραγματικές ανάγκες μιας σύγχρονης κοινωνίας είναι μία ακόμη επιβεβαίωση της
παραπάνω αλήθειας.
Θαυμάστε το έργο! Όταν τοποθετηθούν φωτιστικά και σήματα δεν θα χωρά ούτε έναν πεζό!
Είναι δυνατόν να
διατίθενται πολύτιμοι πόροι για αντιαισθητικά, μη νόμιμα και κυρίως, στην ουσία άχρηστα έργα; Αυτά δεν είναι
πεζοδρόμια, είναι δοκοί ισορροπίας!
Πεζοδρόμιο που έγινε προ 10 ετών με νόμιμες προδιαγραφές
Η πιθανή δικαιολογία της αδύναμης
και ανεπαρκούς διοίκησης που υποτίθεται ότι διοικεί τον τόπο, θα είναι ότι <<δεν
ήθελαν τα μαγαζιά>> ή κάποια ανάλογη παρόμοιας
ποιότητας δικαιολογία.
Μα οι δρόμοι και οι
πεζόδρομοι δεν ανήκουν στα μαγαζιά, αλλά στο σύνολο της κοινωνίας στην οποία
περιλαμβάνονται όλοι οι πολίτες που θέλουν να περπατούν άνετα και με ασφάλεια
μέσα στην πόλη τους, αλλά και οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά, οι έγκυες και επίσης τα άτομα με αναπηρίες που έχουν
ανάγκη προστασίας από την παντοκρατορία των αυτοκινήτων και πρέπει να
προστατεύονται.
Στο τέλος - τέλος γι αυτούς τους λόγους επιβάλλεται το
νόμιμο πλάτος των πεζοδρομίων και είναι υποχρεωτικό για τον κάθε δήμο και
δήμαρχο που τα κατασκευάζει!
Παραθέτω την σχετική νομοθεσία του Κράτους
μας:
Κώδικας βασικής πολεοδομικής
νομοθεσίας > ΜέροςΙΙΙ > Κεφάλαιο-ΣΤ > Αρθρ-367
(Αρθ-24, Αποφ-3046/304/30.1/3-2-89)
Υ.ΠΕ.ΧΩ.∆.Ε. Ο∆ΗΓΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕ∆ΙΑΣΜΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΕΖΩΝ
Α1.1
ΠΛΑΤΟΣ ΠΕΖΟ∆ΡΟΜΙΩΝ
•
Σε περιπτώσεις σχεδιασµού σε υφιστάμενα ρυμοτομικά συγκροτήματα, προτείνονται
τα παρακάτω, σχετικά µε το ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίων : α) Για δρόµους πλάτους άνω των 12,00 m, ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου : 2,05 m
β) Για δρόµους πλάτους από 9,00 - 12,00
m, υποχρεωτικό πλάτος πεζοδρομίου : 2,05
m
γ) Για δρόµους πλάτους από 6,00 - 12,00
m, ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου : 1,50 m
και επιθυμητό κατά το δυνατό 2,05 m.
Τέλος,
παραμένει το ερώτημα: Γιατί αντικατέστησαν τα παλιά πεζοδρόμια αφού τα νέα
έχουν περίπου το ίδιο μικρό πλάτος και σε μερικά σημεία μικρότερο; Είναι σύγχρονο πεζοδρόμιο στον κεντρικότερο
δρόμο της πόλης ένα πεζοδρόμιο με
ελεύθερο πλάτος μικρότερο των 70 ή των 80 εκατοστών ή ακόμα και του ενός μέτρου;
Κυρίως
όμως το ερώτημα: Γιατί σπαταλούν τα έσοδα του δήμου σε άχρηστα και παράνομα
έργα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου