Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ



Συνεχίζουμε την παρουσίαση των νέων άξιων στελεχών της παράταξης με τον καθηγητή των μαθηματικών κ. Ν ΣΤΡΑΤΑΚΗ. Η  καταγωγή του είναι  από την Παναγιά από πατέρα και την Μακεδονία από μητέρα. Ένας φέρελπις νέος άνθρωπος, επιστήμονας και παιδαγωγός που αποτελεί μία από τις ελπίδες μας για το μέλλον.
Αγαπητέ Νίκο είναι τιμή για μένα η συμμετοχή σου στην παράταξη ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. Σε ευχαριστώ θερμά και σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Στη συνέχεια δημοσιεύουμε το πλούσιο βιογραφικό του όπως μας στάλθηκε:

 Βιογραφικό Σημείωμα

Ονομάζομαι Νικόλαος Εμμ. Στρατάκης. Γεννήθηκα στην Κοζάνη το 1979 και είμαι κάτοικος του Αρκαλοχωρίου από το 1986, όταν μετοικήσαμε από την Κατερίνη του νομού Πιερίας με τους γονείς μου. Πατέρας μου είναι  ο Στρατάκης Εμμανουήλ ο οποίος υπήρξε πολλά χρόνια εκπαιδευτικός – μαθηματικός στο Γενικό Λύκειο Αρκαλοχωρίου, από όπου και αποφοίτησα το 1996. Η μητέρα μου ονομάζεται Ζγώνη Ευανθία,  επίσης εκπαιδευτικός  και διευθύντρια επί σειρά ετών του ΕΠΑ.Λ. Αρκαλοχωρίου. Έχω έναν αδελφό, τον Μιλτιάδη, ο οποίος ζει  με την οικογένειά του στην Αθήνα και εργάζεται  σε μια εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού, ως αναλυτής – προγραμματιστής.
Από τα μαθητικά μου χρόνια, επηρεασμένος από το οικιακό περιβάλλον που οι γονείς μου είχαν διαμορφώσει, με διακατείχε ένα υψηλό αίσθημα ευθύνης, κυρίως απέναντι στους στόχους τους οποίους έθετα. Με τις Πανελλαδικές εξετάσεις, πέτυχα την εισαγωγή μου στη Σχολή Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης, απ’ όπου και αποφοίτησα το 2004 με βαθμό «Λίαν Καλώς». Το 2007, όντας επιτυχών του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών, διορίστηκα ως μόνιμος εκπαιδευτικός – μαθηματικός και αυτή τη στιγμή υπηρετώ στο Γενικό Λύκειο Γαζίου.
Η αγάπη για τα παιδιά και για το λειτούργημα που επιτελώ είναι ο οδηγός μου σε κάθε βήμα της επαγγελματικής μου εξέλιξης. Με αίσθημα ευθύνης προς το δύσκολο έργο του εκπαιδευτικού και συνέπεια απέναντι στην αυστηρή κριτική των μαθητών, έχω τη γνώση και  κυρίως τη θέληση να προσφέρω στον κάθε μαθητή. Προσπαθώ με κάθε τρόπο, να του δημιουργήσω το συναίσθημα της αέναης και διακαούς αναζήτησης της γνώσης.
Με την ίδια ευθύνη και συνέπεια, θα προσπαθήσω να υπηρετήσω τη θέληση και ανάγκη των συμπολιτών μου. Με το ίδιο αίσθημα, δέχθηκα τη συμμετοχή μου στην παράταξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με επικεφαλή τον καταξιωμένο κ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ. Με το ίδιο αίσθημα, της ανιδιοτελούς προσφοράς και της διαρκούς ευθύνης απευθύνομαι σε σας και σας ζητώ την ψήφο σας για να διεκδικήσουμε έναν τόπο άξιο για εμάς και τα παιδιά μας…
                         Αρκαλοχώρι 30/4/2014
Με εκτίμηση
Στρατάκης Νικόλαος
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου