Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

ΜΑΝΟΛΗΣ ΔΑΓΑΛΑΚΗΣ

ΤΟ  ΑΞΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΟΣΜΕΙ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ     

Ο νέος, έμπειρος και δυναμικός εργολάβος στον τομέα των οικοδομικών έργων στελεχώνει και ενισχύει  την παράταξή μας.
Είναι  μεγάλη χαρά και τιμή να συμμετέχουν στον συνδυασμό της νίκης  νέοι οικογενειάρχες, νέοι επαγγελματίες,  έντιμοι και ικανοί άνθρωποι όπως ο ΜΑΝΟΛΗΣ ΔΑΓΑΛΑΚΗΣ.

Μανόλη ευχαριστώ  για την τιμή και εύχομαι
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

Παραθέτω το βιογραφικό του όπως το έστειλε ο ίδιος:

Ονομάζομαι Εμμανουήλ Ι.Δαγαλάκης και γεννήθηκα το έτος 1983. Μεγάλωσα στο Αρκαλοχώρι του Δήμου Μινώα Πεδιάδας. Είμαι γιός του Ιωάννη Δαγαλάκη από την Αυλή Πεδιάδος και της Μαρίνας Δαγαλάκη- Χρονάκη από το Αρχοντικό Μονοφατσίου. 
Κατοικώ μόνιμα στο Σκινιά Μονοφατσίου με τη σύζυγο μου Ιωάννα Μακράκη τ. Εμμανουήλ και τους δύο γιούς μου Ιωάννη και Άγγελο. Εργάζομαι από την ηλικία των 17 ετών στην οικογενειακή επιχείρηση του πατέρα μου Ιωάννη Δαγαλάκη, Εργολάβου Οικοδομών. 
Η πολύχρονη εμπειρία μου, το μεράκι και ιδιαιτέρως η συναναστροφή μου με ανθρώπους άμεμπτους, ηθικούς και εργατικούς, συνετέλεσαν στην ανάληψη (από το 2007 και εφεξής) της ευθύνης να ηγηθώ της οικογενειακής επιχείρησης έχοντας στο πλάι μου τους άξιους συνεργάτες που την απαρτίζουν. 
Είμαι ένας νέος, έντιμος άνθρωπος με όνειρα για τον τόπο μου τα οποία φιλοδοξώ να γίνουν πραγματικότητα.  Γι' αυτό και δέχθηκα με μεγάλη χαρά τη συμμετοχή μου στην παράταξη Δημοκρατική Συνεργασία με επικεφαλής τον καταξιωμένο Δήμαρχο κ. Χαράλαμπο Γιαννόπουλο. 
Ζητώ με σεβασμό και ανιδιοτέλεια την ψήφο των συμπολιτών μου έχοντας πλήρως συνειδητοποιήσει την ευθύνη της συμμετοχής στα κοινά δρώμενα, με την υπόσχεση ότι θα συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στην πρόοδο και την ευημερία του τόπου μας για ένα καλύτερο, ελπιδοφόρο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας.
Με εκτίμηση Εμμανουήλ Ι. Δαγαλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου