Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

ΚΑΜΙΑ ΣΚΙΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ!

Οι συκοφάντες να συνεχίσουν να κολυμπούν στη λάσπη που εκτοξεύουν.

Μετά από ανώνυμη καταγγελία εναντίον μου και με  εντολή του οικονομικού Εισαγγελέα, έγινε από την ΑΑΔΕ ο  έλεγχος όλων των περιουσιακών μου στοιχείων για τα έτη 20Ο3 - 2013. Ο έλεγχος ήταν εξονυχιστικός και περιέλαβε, εκτός των δικών μου, και τους λογαριασμούς των μελών της οικογένειάς μου. 
Το αποτέλεσμα του ελέγχου ήταν η συμφωνία όλων των εσόδων και εξόδων με τα πραγματικά μας εισοδήματα. Δεν υπάρχουν διαφορές! Αυτό είναι το πόρισμα του ελέγχου. Δηλαδή αποδείχτηκε ότι όλα είναι καθαρά και δεν υπάρχει κανένα ποσό που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί. 
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που αναφέρεται στην έκθεση του ελέγχου είναι ότι ο ελεγχόμενος, εγώ δηλαδή, είχε παραιτηθεί της λήψης αμοιβής για τη συμμετοχή του στις δημοτικές επιχειρήσεις (δημοτική επιχείρηση Αρκαλοχωρίου ΔΕΠΑ, και για τη Δημοτική επιχείρηση ύδρευσης αποχέτευσης ΔΕΥΑΜΠ.). 
Είναι μία επίσημη και αποστομωτική απάντηση στους συκοφάντες μου, όχι από εμένα αλλά την πιο επίσημη υπηρεσία του Κράτους, που είναι εκείνη που διεξάγει τους οικονομικούς ελέγχους των δημοσίων προσώπων. Δεν το είχα ποτέ αναφέρει μέχρι σήμερα. Το θεωρούσα φτηνό, διότι δεν πρέπει να διαφημίζεις κάτι που προσέφερες στον τόπο σου με τη θέληση σου. Χάνει την αξία του. 
Όμως τώρα είμαι υποχρεωμένος απέναντι στην οικογένεια μου, στον εαυτό μου, τους φίλους και προς όλους τους δημότες που τόσα πολλά χρόνια με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, να το αναφέρω και ο ίδιος. Ναι, πράγματι με αίτησή μου ζήτησα να μην αμείβομαι για τις υπηρεσίες μου ως προέδρου των δύο παραπάνω δημοτικών επιχειρήσεων, ενώ το δικαιούμουν. Ακριβώς, για να μην επιβαρυνθούν οι επιχειρήσεις αυτές, με επιπλέον δαπάνες που μπορούσαν να ανέλθουν πάνω από το  ποσό των 250.000 ευρώ. 
Είναι επίσης γνωστό σε όλους, ότι στα είκοσι χρόνια της θητείας μου στα κοινά, δεν κάθισα ποτέ  σε υπηρεσιακό αυτοκίνητο, αλλά αντιθέτως χρησιμοποιούσα το δικό μου, πληρώνοντας ακόμη και την συντήρηση, την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας από την τσέπη μου. Είναι επίσης γνωστό σε όλους, ότι στα πολλά χρόνια της θητείας μου, δεν προσέλαβα ιπποκόμους (γραμματείς), ώστε με κόστος του δήμου, να κάνουν την δουλειά που έπρεπε και μπορούσα να κάνω ίδιος. 
Μπορούν άραγε οι συκοφάντες μου να πουν στον κόσμο κάτι ανάλογο που προσέφεραν άλλοι για τον τόπο μας; Ας το πουν δημοσίως στον κόσμο! Ευτυχώς οι πολίτες βλέπουν και αντιλαμβάνονται την ποιότητα και την πολιτεία όλων! 
Τέλος, επειδή ουδέν κακόν αμιγές καλού, πρέπει να τους ευχαριστήσω, διότι αποτέλεσμα της (ανώνυμης;) καταγγελίας τους,  είναι να έχω σήμερα στα χέρια μου την ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, με το καθαρό και σαφές συμπέρασμά της, που με αποκαθιστά δικαιωμένο και υπερήφανο, χωρίς την παραμικρή κηλίδα, από κάθε ατιμωτική κατηγορία.

Είμαι επίσης ευτυχής, που έφυγα από το δημόσιο αξίωμα πολύ φτωχότερος από ότι ήμουν όταν το ανέλαβα και ισχύει απολύτως για εμένα το αρχαίο ρητό: 
«Δει τον αγαθόν άνδρα παυόμενον της αρχής μη πλουσιώτερον, αλλά μάλλον ενδοξότερον γεγονέναι». Βίας ο Πριηνεύς, 625-540 π.Χ.
Δηλαδή, «Από την εξουσία να φεύγεις όχι πιο πλούσιος, αλλά πιο δοξασμένος, γιατί ο έπαινος του λαού είναι καλύτερος από πολλά χρήματα». 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου