Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ


ΘΛΙΒΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ

Ο καταδικασθείς για συκοφαντία κ. Καλογεράκης, προσπαθεί να παραπλανήσει, ακόμη και μετά την καταδίκη του,για τις τόσο απεχθείς πράξεις του εις βάρος μου και με καλεί να παρουσιάσω όλη την απόφαση του δικαστηρίου!
Ας μην υποτιμά την νοημοσύνη μας με φτηνά κόλπα. Η απόφαση είναι μία και το «δια ταύτα» της, είναι η καταδίκη του για τις απεχθείς πράξεις συκοφαντικής δυσφήμισης που διέπραξε εναντίον μου, μαζί με την χρηματική ποινή των 20.000 ευρώ που του επιβάλλει το δικαστήριο για την αποζημίωσή μου.  
Είναι όμως αστείο και κουτοπόνηρο το παράπονό του για  τις μηνύσεις και καταγγελίες που του έκανα, (σε αυτόν τον ... αθώο άνθρωπο!),   μετά από μία πενταετία ύβρεων, συκοφαντιών και μηνύσεων εναντίον μου,  που άρχισε πρώτος αυτός!
Μου θυμίζει τον πατροκτόνο που εκλιπαρούσε τους δικαστές του να τον λυπηθούν, γιατί είναι ορφανός από πατέρα!
Όλα τα άλλα που λέει είναι για τους εύπιστους, τους αφελείς και για την διασκέδαση των εντυπώσεων.
Δεν θα επανέλθω σε αυτό το θέμα που  θα ήθελα να μην είχε υπάρξει ποτέ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου