Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΦΑΝΟΥΡΑΚΗ


Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΣΥΖΥΓΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ.

Είναι ιδιαίτερη η χαρά μας όταν παρουσιάζουμε νέα δυναμικά στελέχη της παράταξής μας όπως η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΦΑΝΟΥΡΑΚΗ. Επικοινωνιακή, άμεση και αποτελεσματική, αποτελεί ένα επιπλέον ισχυρό πλεονέκτημα για την παράταξή μας.
Χριστίνα, ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου και εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Ακολουθεί το βιογραφικό όπως η ίδια μας το έστειλε.

"Γεννήθηκα στα ΄Ανω Καστελλιανά το 1980.Σύζυγος μου ο Δημήτρης Κριτσωτάκης και έχουμε μαζί ενα γιο τον Γιώργο που είναι 12 χρονών. Ο πατέρας μου είναι ο Φανουράκης Γεώργιος, ιερέας, εκπαιδευτικός και η μητέρα μου η Βασιλική Κρασονικολάκη κόρη του ιερέως Μιχαήλ Κρασονικολάκη και της Μαρίας Κριτσωτάκη. Είμαι μόνιμη κάτοικος  Αρκαλοχωρίου.
            Τελείωσα το λύκειο Αρκαλοχωρίου. Φοίτησα στα Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου στον τομέα συνεταιριστικών οργανώσεων.
            Εργάστηκα στο Δήμο Μινώα πεδιάδας στην γραμματειακή  υποστήριξη.  Επί σειρά ετών προσέφερα εθελοντική εργασία σε διάφορους φορείς και κοινωνικούς χώρους.
            Ασχολήθηκα επίσης με τη μουσική Κρητική παράδοση και ιδιαίτερα με την κρητική μαντινάδα.  Προσπάθησα να μετριάσω τον ανθρώπινο πόνο με τους στίχους μου.
             Με χαρά δέχτηκα το κάλεσμα του Επικεφαλής του συνδυασμού Δημοκρατική Συνεργασία Αξιότιμου και αγαπητού Κου Χαράλαμπου Γιαννόπουλου.
            Ο στόχος μου είναι να είμαι παρούσα δίπλα του με αξιοπρέπεια για να συνεισφέρω στις λύσεις των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Δήμος μας.
Σας υπόσχομαι έναν αγώνα αξιοπρεπή και τίμιο".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου