Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ




Αν είχαν το ίδιο ενδιαφέρον να μου στείλουν μια πρόσκληση για την φιέστα, με αυτό που έχουν για να δικαιολογήσουν την απρέπεια τους, δεν θα απαντούσαν μέσω ανεύθυνων προσώπων, που εργολαβικά ανέλαβαν την προστασία τους από την δημόσια περιφρόνηση.
Το σπίτι μου και το κατάστημα της συζύγου μου είναι σε απόσταση μόλις 200 Μ από τα γραφεία του Δήμου. Επίσης, έχουν το email μου με το οποίο επανειλημμένα έχουν επικοινωνήσει μαζί μου.
Αν τώρα ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ το έστειλαν σε άλλη διεύθυνση......
Πάντως, θα μπορούσαν το παραπάνω να το είχαν λύσει με μία συγνώμη ή με μια, έστω και πέτσινη, δικαιολογία.
Αυτό που δεν διορθώνεται είναι η ζημιογόνα για το δήμο σύμβαση, για την οποία πανηγύρισαν και η οποία δεν αλλάζει πλέον. Όσα μέλη και αν βάλουν σε οποιοδήποτε διοικητικό συμβούλιο οποιασδήποτε επιχείρησης, το πρόβλημα δεν λύνεται.
Η τεράστια ζημιά δεν διορθώνεται ούτε με συγνώμες, ούτε με δικαιολογίες. Το πουλάκι πέταξε.
Δυστυχώς για όλους τους δημότες, που πληρώνουν τα λάθη και την ανικανότητα των διοικούντων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου