Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΗΣ

ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΝΕΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΑΣ

Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση αγκαλιάζουμε την υποψηφιότητα του Γεωργίου Κριτσωτάκη. Ενός εργατικού, δημιουργικού και παραγωγικού νέου επιστήμονα. Ενός νέου οικογενειάρχη, πατέρα ενός παιδιού, θεράποντα του πολιτισμού, της κοινωνικής συνοχής και συνεργασίας.
Ευχαριστούμε τον φίλο Γιώργο για την τιμή που μας  έκανε συμμετέχοντας στο συνδυασμό μας και του ευχόμαστε ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Δημοσιεύουμε το βιογραφικό του όπως το έστειλε ο ίδιος:

Γεννήθηκα το 1982 στο Ηράκλειο Κρήτης και μεγάλωσα στην Παναγιά Πεδιάδος. Είμαι γιος του Παναγιώτη και της Αντωνίας Κριτσωτάκη και έχω ένα αδερφό, το Γιάννη Κριτσωτάκη.  Είμαι παντρεμένος με την Έφη Χρονάκη του Εμμανουήλ και της Χρυσής, με την οποία έχουμε αποκτήσει ένα γιο, τον Παναγιώτη, και ζούμε μόνιμα στο Αρκαλοχώρι. 
Το 2000 αποφοίτησα από το Ενιαίο Λύκειο Αρκαλοχωρίου και σπούδασα στο Τμήμα Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, ενώ από το 2013 είμαι φοιτητής στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. στις Αρχάνες.
Ως προς την επαγγελτική μου σταδιοδρομία, αρχικά εργάστηκα ως νοσηλευτής σε ιδιωτική ψυχιατρική κλινική στο Ηράκλειο (2009-2012), ενώ από το 2012 είμαι αναπληρωτής σχολικός νοσηλευτής σε σχολεία ειδικής αγωγής. Συγκεκριμένα, το 2012-13 εργάστηκα στο ΕΕΕΕΚ Τυμπακίου και φέτος εργάζομαι στο 3ο Ειδικό Δημοτικό Ηρακλείου.
Ως φοιτητής, από το 2005 - 2008 είχα ενεργό συμμετοχή στο Φοιτητικό Σύλλογο, ως εκπρόσωπος των φοιτητών. Από το 2008 έως το 2012 διετέλεσα ταμίας στον Πολιτιστικό Σύλλογο Παναγιάς Πεδιάδος ενώ από το 2012 έως σήμερα είμαι Πρόεδρος.


Παρόλη την ενασχόληση μου με τις παραπάνω συλλογικές δραστηριότητες, είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι ενεργά με την τοπική αυτοδιοίκηση ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό «Δημοκρατική Συνεργασία». Ο κ. Χαράλαμπος Γιαννόπουλος με τίμησε με την εμπιστοσύνη του και εγώ με όρεξη για δουλειά, με συνέπεια στις αρχές μου και σεβασμό στη δημοκρατία, την κοινωνία και τους ανθρώπους, στη δύσκολη περίοδο που βιώνουμε, ζητώ την εμπιστοσύνη σας για να δώσουμε νέα πνοή στον τόπο μας.


                                                                                                        Με εκτίμηση
                                                                                 ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου